czwartek, 13 września 2012

Lokata Rekomendacyjna na 7,5% w Alior Sync

Dzisiaj na stronie banku Alior Sync pojawiła się oferta nowej lokaty. Jest to Lokata Rekomendacyjna i jest ona oprocentowana na 7,5% brutto w skali roku.
Pierwszą rzeczą o której należy wspomnieć, że zysk w wysokości 7,5% nie jest gwarantowany. Osiągniemy go tylko wtedy, gdy zarekomendujemy lokatę osobie, która nie jest klientem banku Alior Sync. Standardowa lokata jest oprocentowana na 6% brutto w skali roku i takie oprocentowanie dostajemy na początku. Gdy zarekomendujemy komuś tą lokatę to jej oprocentowanie powędruje w górę o 1,5% i wtedy wyniesie 7,5%.

Minimalna kwota lokaty to 1000zł, a maksymalnie można ją założyć na 100'000zł. Czas trwania lokaty to 4 miesiące.

Co należy zrobić, żeby podnieść oprocentowanie lokaty?

1. Zakładasz 4-miesięczną lokatę z oprocentowaniem 6% (możesz założyć tylko jedną lokatę).
2. Polecasz ją znajomemu, który nie jest naszym klientem i podajesz mu ostatnie 12 cyfr numeru rachunku Twojej lokaty.
3. Znajomy zakłada lokatę przez Internet i wpisuje ten numer w polu "Numer rachunku rekomendującego" we wniosku online.
4. Jeśli żaden z Was nie zerwie lokaty do 15.12.2012 r. zarobicie 7,5% (za cały okres trwania lokaty).

Oferta ta jest ważna od 12 września do odwołania.

Najlepiej poszukać chętnych na taką lokatę wśród znajomych, albo po prostu drugą lokatę otworzyć na kogoś z rodziny. Można na przykład dogadać się z kimś o otwarcie wspólnie lokaty na przykład w komentarzach pod tym postem, bo jest to z pewnością korzystne dla dwóch stron. W takim jednak wypadku należy uważać, bo gdy 1 osoba zerwie lokatę, to tracą na tym obie strony.

Jeśli polecimy lokatę kilku osobom, to wystarczy, że jedna będzie ją miała otwartą po 15 grudnia, to wtedy otrzymamy podwyższone oprocentowanie.



Zachęcam do subskrypcji bloga poprzez RSS znajdujące się u góry po prawej stronie. Pozwoli Wam to być na bieżąco z wszystkimi postami umieszczanymi przeze mnie na tym blogu. W szczególności jednak zapraszam na profil bloga na facebooku. Zamieszczam tam informacje o wszystkich postach, a dodatkowo informuję o ofertach, które są ograniczone czasowo. Zamieszczać tam będę też oferty opisywane przez inne blogi, a także swoje prywatne porady na temat rynków finansowych.
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

33 komentarze:

  1. Mamy 10 dni na przelanie środków po złożeniu wniosku. Kasę można przelać z zewnętrznego konta (nawet jeżeli ktoś ma już konto w Alior lub Alior Sync).

    Osoba polecająca może mieć konto w Alior lub Sync, ale osoba polecana musi być nowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd informacja o 10 dniach? Ja pytałem na Wirtualnym Oddziale i dowiedziałem się, że jest niby 14 dni.

      Usuń
  2. Dobra lokata ale dużo straci na kapitalizacji pod koniec okresu. Sam zakładałem na 6.05% a zrobiło się z tego 6.2784% tu będzie 6,075% netto i tyle. Do tego trzeba kombinować ze "znajomym". Nie wiem czy w sprawach finansowych warto mieć "znajomych" albo ma się takich pewniaków. Ciekawe czy ktoś może założyć na 1000zł a drugi na 100tys... na sam koniec odsetki nie wpadną na święta. A to duża wada na pewno, rożne promocje i okazje mogą być a kasa zamrożona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kwot to na pewno jedna osoba może założyć na 1000, a druga na 100'000zł

      Znajomych albo po prostu otworzyć sobie lokatę na inna osobę na mała kwotę i tyle. Jeśli ktoś ma dużo kasy to moim zdaniem się to opłaca.

      Usuń
    2. Czy przelew środków na jedną lokatę i na drugą lokatę może być z tego samego konta bankowego ? Można by wtedy samemu zainwestować w obie lokaty podając jedynie w drugiej lokacie dane znajomego, np. brata, siostry, matki, ojca, dziadka oczywiście za ich zgodą.

      Usuń
    3. Posłużę się małym przykładem: Moim zdaniem jeśli lokata jest założona na pana Jana Kowalskiego, to pieniądze wpłacone na tą lokatę muszą być z konta w banku należącego do Jana Kowalskiego. W jakiś sposób bank weryfikuje te dane.

      Usuń
  3. Jak myślicie? Czy oprocentowanie depozytów będzie teraz spadać? Po tym co zrobiła (lub zrobi- nie znam się) RPP?
    Bo jak będzie spadać, to ta oferta jest świetna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rada Polityki Pieniężnej w niedługim czasie raczej obniży stopy procentowe. Z ekonomicznego punktu widzenia obniżka stóp procentowych doprowadza do zmniejszenia oprocentowania depozytów.

      Jednak w praktyce może to wyglądać tak, że ludzie zaczną wycofywać pieniądze z banków, co może znowu doprowadzić do wojny depozytowej między bankami, a więc utrzymania lub podniesienia oprocentowań lokat i kont oszczędnościowych.

      Moim zdaniem bardziej niż RPP wpływ na wysokość oprocentowania lokat i KO będzie miało to, czy ludzie będą brać kredyty i lokować środki w bankach. A zbliżają się Święta i koniec programu Rodzina na Swoim.

      Usuń
    2. Do tego nadchodzi premiera nowej konsoli, potem dwie następne, młodzi mogą wycofać swoje środki do 5000. Z drugiej strony mogą brać kredyt więc kto wie.

      Usuń
  4. Jeśli jest jakiś chętny do tego do współpracy, by uzyskać powyższe oprocentowanie pisać: matix.h[malpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam lokate załozoną w ING 5,5 % założyłem dzisiaj konto w AS i czekam na weryfikacjie danych sms juz przyszedł ze wszystko jest w pożadku. Teraz mam pytanie czy przelewając 10.000 tys zl na lokate w AS moge z tych 10.000 kozystać w razie jakis problem tzn przelac z tej transzy np za gaz prad itp? tak jak to robie w ING.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam . Ja też mam już konto w tym banku i trochę wolnego grosza , chętnie zainwestuję na 4 miesiące . Jak jest ktoś chętny to zapraszam do współpracy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałem podać kontakt do siebie , proszę pisać w sprawie powyższej lokaty na 4 miesiące 7,5% : hsm [małpa]op.pl

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam znajomych do załozenia lokaty rekomendacyjnej. gg 6391572 prosze szybki kontakt

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam konto w AliorSync, jeśli ktoś nie ma konta i szuka takiej osoby by dostać te 7,5% to pisać tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Chcę założyć lokatę. Nie mam konta w AS. Proszę pisać: rafalc62@wp.pl

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Jedna rzecz mnie zaniepokoiła, osoby które posiadają już produkty w Alior Sync, nie dostaną umowy zawarcia lokaty w Tym banku, ba owa umowa nawet nie jest wygenerowana w systemie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad lokatą R. w AliorSync, mam już konto w AS, jak ktoś umie robić printscreeny, aby udowodnić, że jest moim rekomendowanym to pisać. Na razie trzymam środki na RO 6%.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam chętnego na wspólna lokatę rekomendacyjną: sebasthian@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukam napisz czy masz konto w AS bo ja już niestety mam.

      Usuń
  13. czy próbował ktoś założyć 2 lokaty: mąż + żona?
    czy uda się wtedy dostać 7,5%?
    jeśli nie to szukam chętnego na wspólną lokatę.
    nigdy nie byłem klientem AS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam czy znalazłeś juz drugą połówke, jestem już klientem AS i chetnie kogoś polece jonasz33@wp.pl

      Usuń
    2. Wczoraj dzwonilam na infolinie i dostałam potwierdzenie, ze maz z zona jak najbardzeij moga byc osoba rekomendujaca i rekomendowana.

      Usuń
  14. Chcę założyć lokatę w alior synk proszę o kontakt 15654481 TYLKO PEWNE OSOBY.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy są jeszcze jacyś chetni do założenia lokaty ,ja już jestem klientem AS

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem Jessica Shannon Shirley z USA, Północna Karolina obiecuję
    dzielić świadectwo całego świata po raz mężem wrócić z powrotem do mnie, a dziś z całym szacunkiem chcę podziękować dr. Odenore dla przynosząc radość i szczęście do mojej relacji i mojej rodziny. Chciałbym poinformować wszystkich, że jest rzucający zaklęcie, które jest realne i prawdziwe. Nigdy nie wierzyłem w żadnej z tych rzeczy, dopóki nie rozwiązały mojego męża, ja wymaga pomocy, aż znalazłem wielką pisowni rzucającego, a on rzucił zaklęcie miłości dla mnie, i zapewnił mnie, że dostanę mojego męża z powrotem w ciągu dwóch dni po zaklęcie zostało rzucone. Trzy dni później, zadzwonił mój telefon, i tak szokująco, to był mój mąż, który nie powołał mnie do ostatnich 6 miesięcy, i złożył przeprosiny za przerwy serca, i powiedział mi, że jest gotów być moim powrotem kości aż resztę życia ze mną. Dr Odenore, wydała mu się wiedzieć, jak bardzo kochałem i chciałem go. I otworzył oczy wyobrazić, jak bardzo jesteśmy dzielić się ze sobą. Jak I`m piśmie świadectwo teraz `m najbardziej najszczęśliwszą dziewczyną na ziemi i ja i mój mąż żyje szczęśliwe życie i nasza miłość jest silniejsza, niż jak to było jeszcze przed naszym zerwać. Tak, że `s dlaczego Obiecałem podzielić się swoim świadectwem całego wszechświata. Wszystko podziękowania dr Odenore do nadmiernej pracy, że on zrobił dla mnie. Poniżej znajduje się adres e-mail w każdej sytuacji jesteś w trakcie przerwy serca, i zapewniam was, że tak zrobił minę dla mnie, będzie on z pewnością pomoże wam też. skontaktuj się z nim teraz na e-mail odenoretemple@gmail.com

    (1) czar Rak
    (2) czar Ciąża
    (3) HIV / AIDS zaklęcie *
    (4) Pierwsze swoje oszustwa pieniądze *
    (5) Jeśli chcesz mieć dziecko.
    (6), jeśli zawsze masz zły sen
    (7) Zaklęcie na zdobycie miłości jeden z więzienia.
    (8) Pobierz ogromny kredyt bez ponoszenia żadnych opłat pisowni *
    (9) Chcesz kobiet / mężczyzn do pracy po ciebie.
    (10) Jeśli chcesz ex powrotem.
    Skontaktuj się z nim dziś za pomoc i będziesz szczęśliwy na wieki. E-mail ODPOWIEDŹ: odenoretemple@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Panie i Panowie!

    Potrzebujesz kredytu? Jesteś odrzucona przez bank, a chcesz uzyskać kredyt, aby spełnić Twoje wszelkie potrzeby? Nie ma problemu. Niezależnie od sytuacji finansowej. Oferuję kredyty hipoteczne, kredyty komercyjne, kredyty międzynarodowych, kredyty konsumpcyjne i kredyty ekskluzywne kredytów edukacyjnych. I oferują pożyczki dostępne dla innych spółek, innych publicznych i prywatnych, a wielu. Jestem do dyspozycji
    daje żadnych kredyt, nieruchomości, finanse, i więcej. Oferuję zarówno długo- i krótkoterminowego kredytu z oprocentowaniem 2%. Skontaktuj się ze mną już dziś i uzyskać kredyt pierwszej klasy usług finansowych: E-mail: ex.loan1999@yandex.com

    - Financial Loan
    - Kredyt Inwestycyjny
    - Auto Loan
    - Konsolidacja zadłużenia
    - Przejęcie kredytu
    - Pożyczka osobista
    - Xmas Pożyczka

    Utkniesz Jeśli jesteś naprawdę potrzebują kredytu, aby spróbować się ze mną skontaktować. E-mail: ex.loan1999@yandex.com
    Zekere zaufanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie trzymam pieniędzy na lokatach - moim zdaniem nie ma to najmniejszego sensu... Są tak nisko oprocentowane, ze nawet nie chronią pieniędzy przed inflacją. Moim zdaniem warto inwestować w waluty obce. Może nam w tym pomóc https://www.igoriacard.com/ umożliwiająca bezproblemową wymianę walut po dobrym kursie.

    OdpowiedzUsuń
  19. No i kiedyś to były stawki na lokatach, nie to co teraz. Jednak z drugiej strony patrząc, dzięki temu bynajmniej oprocentowanie kredytów hipotecznych nie jest takie wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  20. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń