Kolejny raz pojawiła się na Grouponie oferta banku. Tym razem po raz kolejny jest to Raiffeisen Bank, który daje 200zł za otwarcie darmowego konta Comfort Direct. Sam Groupon kosztuje złotówkę i daje nam możliwość zarobienia 200zł.
Poprzednim razem bank oferował swoje konto na serwisie Gruper. Więcej można przeczytać na ten temat w poprzednim poście:
Raiffeisen Bank i Gruper dają 200zł za otwarcie konta
Groupon jest ważny tylko dzisiaj, a wniosek do konta należy wypełnić do 30 kwietnia. Po 2 wpłatach po 1000zł w dwóch kolejnych miesiącach w następnym 2 otrzymamy dwa razy po 100zł premii. Kolejnym warunkiem, który trzeba spełnić jest aktywowanie dostępu do bankowości mobilnej oraz 2 transakcje poprzez bankowość mobilną w 2 kolejnych miesiącach (wtedy gdy mamy po 1000zł przelewu na konto).
Link do oferty: Raiffeisen Banki i Groupon
Regulamin promocji: regulamin
Konto jest zupełnie darmowe, więc na czysto możemy na tym zarobić 199zł. Dziwi mnie trochę krótki czas oferty, ale być może zostanie ona potem przedłużona. Każdy musi sobie samemu skalkulować, czy opłaca mu się z tej oferty skorzystać. Według mnie warto, bo kwota jest naprawdę fajna, nie musimy mrozić pieniędzy na dłużej i nie trzeba też wydawać kasy, żeby dostać jakiś zwrot.
naprawdę*
OdpowiedzUsuńI mógłbyś też wspomnieć, że VW Bank daje 50zł za otwarcie rachunku ;)
OdpowiedzUsuńA trzeba brać kartę, czy można bez?
OdpowiedzUsuńTrzeba złożyć wniosek o kartę ale nie trzeba jej aktywować, jeśli już się aktywowało to można z niej zrezygnować bez konsekwencji (telefonicznie lub w oddziale), jedynie ewentualne wznowienie to koszt 15 zł. Natomiast koszt utrzymania karty to 1,99 miesięcznie jeśli suma transakcji bezgotówkowym w danym miesiącu wynosi poniżej 250zł, jeśli min. 250zł karta jest bezpłatna. Jeśli chodzi o wypłaty w bankomatach to 6 pierwszych w miesiącu jest bezpłatna (dotyczy to wszystkich bankomatów w Polsce) a każda kolejna to 3,99.
UsuńArtur: poprawione
OdpowiedzUsuńRafał: Niestety według regulaminu karta jest wymagana.
Co się namęczyłem, żeby się zalogować do tej ich aplikacji, ciągle błąd i błąd. W końcu mi się udało, a już straciłem nadzieję.
OdpowiedzUsuńSuper :) teraz tylko pamiętaj o spełnieniu warunków promocji i bonus jest Twój
OdpowiedzUsuńCiekawe kiedy oni wypłacą pierwszą ratę...
OdpowiedzUsuńNo jest wreszcie pierwsza stówa!
Usuńu mnie ciągle brak, wykonałem zasilenie, 2 operacje na małe kwoty i nic. Artur aktywowałeś kartę czy tylko zamówiłeś?
UsuńW kwietniu wykonałem 2 zasilenia po 1000zł (na wszelki wypadek, bo nie wiem jak interpretować zapis w regulaminie) i 2 przelewy z telefonu. Z kartą nic nie robiłem, leży nieaktywna.
UsuńCzyli po otrzymaniu premii już można zrezygnować z karty lub nawet zamknąć konto? Niesie to za sobą jakieś konsekwencje, np zwrot prowizji albo opłata za zamknięcie konta = xxx zł :D
OdpowiedzUsuń@Anonimowy: Zamknięcie konta po otrzymaniu premii na pewno nie wiąże się z żadnymi opłatami. Z karty oczywiście można także zrezygnować.
OdpowiedzUsuń@Robert: Spróbuj zadzwonić na infolinię i z nimi pogadać. Faktycznie w regulaminie jest tylko o zawarciu umowy o kartę, nie ma nic o płatnościach lub aktywowaniu, więc warto z nimi pogadać i zobaczyć czy nie wymyślili sobie, że zawarcie umowy jest dopiero wtedy gdy karta jest aktywna.
@Artur: Po jakim czasie od spełnienia warunków otrzymałeś kasę na konto?
Z tego co wiem, to wszyscy, co już dostali premię, to została im wypłacona 14 maja, tak jak i mnie. Jeśli chodzi o kwiecień, to 27 kwietnia spełniłem warunki, i 2 maja warunki za maj.
UsuńA jeszcze od 1 czerwca podnoszą opłaty za kartę na 7zł. To może zbierają kasę na stówki których jeszcze nie wypłacili ;)
OdpowiedzUsuńA ja właśnie zamieściłem posta o kolejnej edycji tej promocji na gruperze.
OdpowiedzUsuńTak się z tym rozpędzili, że starzy klienci będą musieli więcej płacić, żeby mieć z czego wypłacać nam premię. Tylko potem będą się dziwić, że klienci im odchodzą...
ja dokonałem 1 zasilenia w maju 1000zł i zleciłem 2 przelewy z telefonu (dzisiaj zleciłem 3), kartę zamówiłem, ale nie dotarła jeszcze do mnie. Z tego co ja zrozumiałem to w ten sposób spełniłem warunki. Spróbuję zadzwonić i coś ustalić. tylko jeszcze mam pytanie to co wypłacali 14 maja to była premia za kwiecień czy maj?
OdpowiedzUsuń@Robert: To była zdecydowanie premia za kwiecień.
OdpowiedzUsuńTrzeba zasilić jeden raz czy dwa razy w miesiącu 1000 zł ?
OdpowiedzUsuńJak przeleję 1000 na konto to musi on tam leżeć, czy mogę na drugi dzień przelać go z powrotem na swoje inne konto ?
Dzięki za odpowiedzi.
W jednym miesiącu 1000zł i tyle samo w następnym miesiącu. Kasa nie musi leżeć na koncie, możesz ją przelać na inne konto tego samego dnia.
OdpowiedzUsuńw tym banku pracują chyba sami idioci, będę szybciej rezygnował niż otwierałem, niech tylko wypłacą premię (o ile wypłacą) i nigdy więcej konto w Raiffeisen. Dwie umowy i dwa razy same problemy i błędy.
OdpowiedzUsuńMożesz Robert napisać o co dokładnie chodziło?
UsuńPozdrawiam
w moim przypadku: - nie dostałem kopii umowy w oddziale (może to trochę moje przeoczenie, ale nie zwróciłem uwagi do końca co pani włożyła do teczki), - nie dostałem kary (musiałem składać reklamację, nie widzieli umowy w systemie - obstawiam, że oddział coś zawalił, musiałem składać reklamację). W przypadku siostry: - dostała czysty wzór umowy z dokumentami, - nie dostała karty, - tak samo infolinia nie widziała umowy (ten sam oddział), - przy podpisywaniu paniusia nie podała identyfikatora przez co nie dało się zalogować przez internet, - pomylili numer bloku w ich systemie przez co zablokowali dostęp do rachunków (i przelanego 1000zł) przez co też nie dało się zrobić 2 przelewów i spełnić warunków promocji w maju, - stwierdzili, że nie odblokują do ponownego podpisania umowy (mają wysłać z wsteczną datą) podobno też mieli nie wydać karty do tego czasu ale info o wysłaniu już wysłali. Generalnie nie polecam, ludzie z obsługi telefonicznej starają się być mili, ale obiecują, że ktoś oddzwoni i nikt nie oddzwania, do tego same błędy, mieli też wprowadzić reklamację, że z ich winy zablokowali dostęp do rachunku i nie dało się spełnić warunków promocji i oczywiście po 2 dniach takiej reklamacji nie ma - będzie trzeba znowu dzwonić i tracić czas. W naszym przypadku decyzja już zapadła, jak tylko wypłacą premię konto idzie do likwidacji.
Usuńciąg dalszy szopki- wysłali umowę inpostem na ten sam zły adres, konto zablokowane, pieniądze zablokowane, reklamacja wielowątkowa złożona i czekamy na reakcję.
UsuńMam nadzieję, ze wszystko powoli wychodzi na prostą z tą Twoją umową. Pewnie już z ich usług nigdy nie będziesz chciał skorzystać, obojętnie co by oferowali.
OdpowiedzUsuństało się tyle, że wysłali kopię umowy podpisanej na początku maja - wcześniejsza reklamacja (w oddziale wydali pusty formularz). W sprawie blokady konta cisza. Dam znać jak coś się zmieni w tej sprawie i jak się skończy.
UsuńW porządku to czekam na dalsze wiadomości! :)
Usuńdzisiaj przyszedł sms z inpostu z informacją, że próbowali się kontaktować i doręczyć i im się nie udało, owszem zadzwoniła jakaś paniusia tydzień temu chciała przyjechać z umową jak się dowiedziała, że adres jest dalej zły powiedziała, że wyjaśni z bankiem czy może przyjechać, od tego czasu cisza... zaczynam się zastanawiać czy coś jeszcze ciekawego w tym temacie się pojawi czy już wszystkie możliwe problemy wyczerpały się.
UsuńMam prośbę dajcie znać jak przeleją premie za maj, na innym nowym koncie nie wiem kiedy powinna się pojawić premia.
Pozdrawiam
Witam. W maju zleciłem przelew na 1000zł na konto w Raiffeisen, wykonałem jeden przelew powrotny przez tą aplikacje mobilną i jeden zwykły. To samo w czerwcu. Ani za maj ani za czerwiec na razie żadnej premii nie dostałem. Kartę aktywowałem. Wydaje się że spełniłem wszystkie warunki promocji. Czy ktoś wie ile czasu mają na przelanie premii i czy ktokolwiek taką otrzymał?
OdpowiedzUsuńPremii za maj jeszcze nie ma z tego co wiem, a premia za czerwiec będzie dopiero w lipcu.
UsuńKwietniowa premia była w połowie maja, więc teraz też już powinna być.
ciąg dalszy 18.06.2012: wysłali kolejną przesyłkę na zły adres...
OdpowiedzUsuńCiekawe czy takie coś często im się zdarza, czy jesteś tylko odosobnionym przypadkiem. Współczuje, zgarnij premię i kopnij ich w 4 litery.
UsuńOtrzymał już ktoś premię za maj ?
OdpowiedzUsuńGdyby ktoś otrzymał premię za maj. Szczególnie te osoby, który już otrzymały premię za kwiecień to proszę o komentarz. :)
OdpowiedzUsuńChyba wszyscy otrzymamy tego samego dnia, bo w maju wszyscy dostali czternastego. Teraz niestety kasy na razie nie widac...
OdpowiedzUsuńWitam,
OdpowiedzUsuńrowniez czekam na premie za maj. Ktos ma jakies infornacje kiedy planuja wyplacic?
Otrzymałem taką informację:
UsuńSzanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że w sprawie odpowiedzi na Pana zapytanie
konsultujemy się z odpowiednim Departamentem i jak tylko otrzymamy
konkretne informacje to niezwłocznie je Panu przekażemy.
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji.
Z poważaniem
Magdalena Szczepańska
Centrum Obsługi Klienta
Raiffeisen Bank Polska S.A.
801 180 801, 22 549 99 99
Dzisiaj otrzymałem odp od konsultanta że premia za maj ma być wypłacona do końca tygodnia. Szkoda, że na wstępie Rajf zachowuje się tak nieprzewidywalnie. Miałem u nich zostać na dłużej ale skoro tak traktują nowych klientów to jeszcze się zastanowię.
Usuńwłaśnie u mnie pojawiła się premia - na tym działającym koncie.
OdpowiedzUsuńPotwierdzam...ja też właśnie dostałem.
OdpowiedzUsuńa ja dalej nie mam... ktos jeszcze w takiej sytuacji jak ja ?
OdpowiedzUsuńdzisiaj otrzymalem pierwsza premie
UsuńJa korzystałem z promocji grupera i też nie mam. Na infolinii się tłumaczą, że maja czas do 31.07 z wypłatą.
OdpowiedzUsuńMoja dziewczyna też nie otrzymała premii, zobaczymy jak to się dalej rozwinie...
OdpowiedzUsuńPierwszy sukces - udało się zdjąć blokadę, oczywiście wszystko co mówią ludzie z obsługi telefonicznej to stek kłamstw i bzdur, umowa miała być z datą jak została pierwsza podpisana, przyszła z aktualną, po telefonie co dalej z reklamacją i co z rekompensatą pani powiedziała, że jest bardzo dużo komentarzy do reklamacji, nie chce wprowadzić w błąd i że po zapoznaniu oddzwoni, oczywiście nikt nie zadzwonił...
OdpowiedzUsuńWiększość ludzi, którzy pracują w bankach nie ma pojęcia nawet o ofercie danego banku i ogólnie słabo znają się na finansach. Tak to niestety u nas wygląda.
UsuńMam nadzieję, że uda Ci się do końca wszystko załatwić z pozytywnymi skutkami. Ja kiedyś miałem problem z Meritum Bankiem, bo wg. regulaminu spełniłem warunki otrzymania 100zł, a ich nie dostałem. No ale po dłuższej wale udało się pieniądze odzyskać.
jest mały sukces - konto odblokowane o czym pisałem wcześniej, informacji dalej brak co się dzieje z reklamacją i zgłoszonymi w niej punktami, ale na konto przelali 100zł tak jakby zostały spełnione warunki promocji (domagaliśmy się tego w reklamacji twierdząc, że z ich winy i bez powiadomienia został zablokowany dostęp przez co nie udało się wykonać przelewów).
UsuńTeraz czekam, aż ktoś wreszcie coś odpowie na reklamację.
Witam, skorzystałem z promocji ale kupując przez groupon,
OdpowiedzUsuńspełniłem wymagania na maj pod koniec maja, premia za maj dotarła 21.06.
ja za maj dostałem, inni z tego co czytałem tu i na innym forum też. Składaj reklamację w banku albo do KNF.
OdpowiedzUsuńWitam,
OdpowiedzUsuńTaką samą odpowiedź otrzymałem przez infolinię.
Jest to ewidentne złamanie zasad regulaminu promocji.
Sami nie trzymają się tego co zapisali w regulaminie.
Też dostałem mejla, że premia zostanie wypłacona w lipcu po czym tego samego dnia (26.06) moja dziewczyna otrzymała kasę na konto. Więc trochę nie rozumiem ich polityki. Sprawdźcie proszę swoje konta i zobaczcie czy nie ma na nich premii. Ja chyba ich troszkę postraszę, że złożę na nich skargę do KNF i UOKiK i zobaczymy ich reakcję.
OdpowiedzUsuńA czy wszyscy aktywowaliście karty? bo się zastanawiam.
OdpowiedzUsuńKarte aktywowalem, ale z niej nie korzystam.
UsuńKasy tez nie dostalem, ale wiem, ze to nie ejst warunek konieczny.
Kumpel tez nie korzysta i kase dostal.
nie aktywowałem i dostałem premię.
UsuńMoja dziewczyna też nie ma karty aktywnej, a premię dostała.
UsuńJeżeli nie wypłacą premii za maj do 30 czerwca 2012 r., to będzie to jawne złamanie regulaminu i proponuję w takim wypadku złożyć skargę do KNF. Im więcej osób złoży taką skargę, tym lepiej, bo wtedy KNF nie będzie mógł tak po prostu zbyć skarżących się.
OdpowiedzUsuńTakże ja czekam do 30 czerwca do 24:00 :) Potem pismo Pocztą Polską.
Wczoraj byłem złożyć reklamację w banku. Miła pani zadzwoniła na infolinię, bo sama nie bardzo była w temacie. Tam powiedzieli jej, że premie będą wypłacone do 31 lipca. Na co ja jej odpowiadam, że ja brałem udział w drugiej edycji promocji na gruperze, a w regulaminie był zapis o 31 września, więc data 31 lipca nijak pasuje do mojego przypadku, w związku z czym proszę o wypłacenie premii za maj i czerwiec zgodnie z punktem 5 regulaminu. Pani zrobiła oczy jak 5 złotych, poszła po formularz reklamacji do wypełnienia, który złożyłem. Zobaczymy jak się sprawa potoczy, ale widać ewidentnie, że coś kręcą z tymi premiami. Oczywiście w międzyczasie już miałem telefony z "super" propozycjami oszczędzania długoterminowego lol. Czy oni mają ludzi za idiotów, kto powierzy pieniądze bankowi, który nie przestrzega regulaminów przez siebie wymyślonych ?
OdpowiedzUsuńKonto wyglądało obiecująco (mobilna aplikacja itp.), ale po takich zagraniach z ich strony po wypłacie premii wypowiadam umowę.
PS. Do konta aktywowałem kartę, którą wykonałem transakcji na kilkaset złotych, a premii i tak nie dostałem.
Ja już nic nie rozumiem, taką odpowiedź dostałem od banku:
OdpowiedzUsuń"Szanowny Panie,
Dziękujemy za Pańskie zgłoszenie.
Informujemy, że zgodnie z regulaminem Promocji premie dla uczestników mają
być wypłacone "w dwóch kolejnych miesiącach kalendarzowych (po 100 zł w
każdym), w których zostaną spełnione warunki Promocji wskazane w §6, jednak
nie później niż do dn. 31.08.2012 r. Każdemu Uczestnikowi przysługuje nie
więcej niż jedna Premia w wysokości 200 zł".
W związku z powyższym zapisem Bank ma obowiązek wypłacić premię do końca
sierpnia 2012 i wypłata może być zrealizowana w dwóch kolejnych miesiącach
bądź jednorazowo.
Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się wystarczające. W przypadku
dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt."
Spokojnie. Trzeba się im dobrać do d....
UsuńJestem w trakcie konsultowania tego z prawnikiem. Dam znać, co on na ten temat ma do powiedzenia :)
Jeżeli okaże się, że złamali regulamin, to pozostaje nasmarować pismo do KNF i UOKiK. Jeżeli w płynie sporo pism w tej samej sprawie, to na pewno nie zostanie to zignorowane przez te instytucje. Póki co proponuję napisać do Samcika z GW. Może nagłośni sprawę :)
Napisałem już w komentarzach w wątku "...do trzech razy sztuka".
UsuńTutaj powtórzę odpowiedź.
Ja dzisiaj dostałem cała premię 200 zł. Brałem udział w 3 edycji promocji. Warunki otrzymania premii spełniłem w maju i czerwcu.
Składałem reklamację w banku powołując się na złamanie punktu 5 regulaminu.
Nie wiem czy na pozytywne i szybkie rozpatrzenie reklamacji miało wpływ to, że korzystam z karty i robię nią zakupy na kilkaset złotych. miesięcznie. W każdym razie premię dostałem i idę ja wydać na jakąś dobrą kolację :)
Pozdrawiam.
PS. Ich postępowanie opóźniające wypłaty jest niezgodne z regulaminem. Także trzeba ich "nękać" reklamacjami, pismami w banku.
Ja za to dostałam dziś pierwszą premię 100 zł. Również brałam udział w 3 edycji. Warunki zostały spełnione w maju i czerwcu. Karta nie została aktywowana.
OdpowiedzUsuńzastanawiające jest to co robi ten bank, dzisiaj zalogowałem się na moje konto i widzę drugie 100zł przyznane za udział w promocji z datą 6 lipca (wnioskuję, że premia za czerwiec). Sprawdzamy konto mojej siostry u niej premii brak. Nie mam pojęcia według jakiś kryteriów wysyłają te premie. Przy okazji przyszła lakoniczna odpowiedź na reklamację siostry, że przepraszają za problemy i podjęli decyzję o przyznaniu pierwszej premii. Na końcu standard, że mają nadzieję, że sytuacja nie wpłynie bla bla bla... Sprawdźcie bo część z Was mogła już dostać premie za czerwiec tak jak ja.
OdpowiedzUsuńMoja dziewczyna też otrzymała już 2 premie. Chyba sami się gubią w tym co chcą zrobić. No, ale dobrze, że wypłacają premię, można się w końcu z nimi pożegnać.
OdpowiedzUsuńwidziałem dzisiaj kolejną odsłonę promocji, trzeba szybko rezygnować ci co już dostało 200zł i czekać może uda się na kolejną załapać;)
OdpowiedzUsuńMożesz powiedzieć gdzie ją widziałeś? Bo może bym skorzystał, bo konto mam aktualnie zamknięte. Chociaż z tymi problemami z wypłatami premii może to okazać się drogą przez mękę. ;)
Usuńhttp://www.mydeal.pl/nawet_200_zl_w_prezencie_od_raiffeisen_bank_polska-caly_kraj-8048.html tylko nie czytałem regulaminu to mówią o takich co już mieli konto:) daj znać czy się udało, ja zaraz zamykam i czekam na kolejne możliwości wyciągnięcia od nich kasy.
Usuńu mnie premia za czerwiec już jest
OdpowiedzUsuńhttp://www.mydeal.pl/nawet_200_zl_w_prezencie_od_raiffeisen_bank_polska-caly_kraj-8048.html
OdpowiedzUsuńNo tak, tylko ta oferta to coś innego bo Raiffeisen zwraca w niej 10% wydatków zrobionych kartą debetową :)
OdpowiedzUsuńnie czytałem nawet bo aktualnie mam konto to nie interesowało mnie, tu kopia te same zasady http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Raiffeisen-Bank-Polska-Sp-lka-Akcyjna/7857955?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_196&a=1661
UsuńOpisywałem tą ofertę w najnowszym poście :)
Usuńprzy okazji przyszła do mnie informacja o zmianie regulaminu, kolejny sposób na wypowiedzenie umowy.
OdpowiedzUsuńczy wszyscy dostali już premię w lipcu za czerwiec? czy może jest ktoś kto nie dostał?
OdpowiedzUsuń