sobota, 7 kwietnia 2012

Konto oszczędnościowe w BGŻ Optima na 6,5%

Z małym opóźnieniem spowodowanym wyjazdem na Wielkanoc do Wielkiej Brytanii pojawia się u mnie post na temat nowego oprocentowania konta oszczędnościowego w banku BGŻ Optima. Oferta pojawiła się wczoraj i została już opisana na kilku blogach, ale opisuje ją, żeby jak najwięcej osób mogło o niej przeczytać.

Jak już podałem w tytule nowe konto oszczędnościowe jest oprocentowane na 6,5% w skali roku. Dotyczy to jednak nowych środków w banku BGŻ Optima i do kwoty 40'000zł. Powyżej tej kwoty oprocentowanie wynosi 5,8% co i tak jest dość korzystnym oprocentowaniem, które pomimo podatku Belki pozwala nam pokonać inflację. Oprocentowanie 5,8% dotyczy także osób, które posiadały swoje środki w banku BGŻ Optima przed rozpoczęciem promocji.

Promocyjne oprocentowanie na nowym koncie oszczędnościowym jest gwarantowane do 10 lipca 2012 roku. Moim zdaniem bank chce się w ten sposób przygotować na wejście nowego banku Alior Sync i wtedy ogłosi kolejną promocję, moim zdaniem jeszcze ciekawszą niż tą teraz.

Obecna oferta banku BGŻ Optima jest jedną z najlepszych na rynku. Jedynie promocyjne oprocentowanie konta oszczędnościowego w Deutsche Banku jest większe niż to w BGŻ Optima. Można także znaleźć lokaty o podobnym oprocentowaniu co opisywane przeze mnie konto oszczędnościowe, jednak niewątpliwą zaletą banku BGŻ Optima jest to, że pieniądze możemy z tego konta wypłacić kiedy tylko będą nam potrzebne bez utraty odsetek.

Dodatkowo konto w BGŻ Optima jest zupełnie darmowe, nie ma żadnych limitów darmowych wypłat z konta oszczędnościowego w miesiącu.
Jest to bardzo interesująca propozycja dla osób, które poszukują konta oszczędnościowego. Ja sam z pewnością z niej skorzystam gdy tylko skończy się oprocentowanie w Deutsche Banku.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej banku BGŻ Optima

Serdecznie zapraszam na facebook'owy profil bloga:
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

9 komentarzy:

  1. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, człowiek uczy się całe życie trzeba tylko później umieć wykorzystać tą wiedze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze wracam do tego bloga, ciekawe miejsce. Polecę koleżance do przeczytania.,

    OdpowiedzUsuń
  8. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń