środa, 4 lipca 2012

mBank i Gruper daja 200zł za zakupy

Jednocześnie z opisywaną przeze mnie w poprzednim poście ofertą:
mBank - szansa na otrzymanie czytnika Kindle 4

na innym portalu zakupów grupowych - gruper pojawiła się inna oferta, także z mBanku jednak nie oferująca tak jak poprzednio kartę kredytową, ale zwykłe konto z kartą debetową. W tej promocji możemy maksymalnie zarobić 195zł (200zł premii - 5zł koszt kuponu)


Oferta ta polega na tym, że przy zakupie kuponu mamy możliwość założenia konta do którego wydana karta debetowa będzie nam przez 2 miesiące zwracać 10% poniesionych przez nią wydatków. Kupon należy zrealizować pomiędzy 4 a 22 lipca. Zwrot wydatków obejmuje dwa miesiące: sierpień oraz wrzesień.

Dodatkowo przez 90 dni można korzystać z darmowej wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Po tym czasie usługa staję się płatna, jednak możemy z niej zrezygnować.

Zwrot na konto zostanie przyznany do 30 dnia następnego miesiąca. Oferta jest ważna tylko dla nowych klientów mBanku.

Moim zdaniem jest to bardzo ciekawa propozycja dla osób, które nie mają konta w mBanku. Szczególnie w przypadku gdy mają przewidziane jakieś duże zakupy. Sam korzystałem z takiej oferty ponad pół roku temu. Linki do poprzednich postów na ten temat można znaleźć w zakładce: Mapa bloga znajdującej się u góry strony.



Link do oferty:
Otwarcie eKONTA z premią i wypłatami bez prowizji
Link do regulaminu:
Regulamin Promocji „10% MoneyBack + ATM”

Chciałem wszystkich zachęcić do subskrypcji bloga poprzez RSS znajdujące się po prawej stronie bloga u góry. Pozwoli Wam to na bycie na bieżąco z wszystkimi postami umieszczanymi przeze mnie na tym blogu. W szczególności jednak zapraszam na profil bloga na facebooku. Zamieszczam tam informację o wszystkich postach, a dodatkowo informuję o ofertach, które są ograniczone czasowo. Zamieszczać tam będę też oferty opisywane przez inne blogi, a także swoje prywatne porady na temat rynków finansowych.
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

11 komentarzy:

  1. Ciekawe kto z tych, którzy byliby skłonni bawić się z bankiem w grupony i zakładanie konta za pieniądze nie ma jeszcze konta w mBanku?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale konto można zamknąć i potem otworzyć na nowo. Chociaż nie wiem czy w takim przypadku mBank traktuje nas jako nowych klientów, ale wydaje mi się, że tak ;)

      Usuń
  2. Ja nie mam i nie miałem? Boli coś?

    Mam pytanie, odnośnie AliorSync, czy naliczą mi drugie 50,00PLN jak puszczę sobie 3 przelewy do AliorBanku albo IdeaBanku?? Jakie są możliwości oprócz np. zakupów 3 x powyżej 1zł w dyskoncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie naliczą wtedy. Muszą to być jakieś transakcje.

      Można spróbować na przykład 3 razy po 10zł zatankować jakieś auto swoje czy znajomego na stacji bezobsługowej. Ja tak będę robił z kartami rodziców.

      Usuń
    2. Chodziło mi o nie podpisywanie karty. No ale nic..

      Usuń
  3. Jeśli dobrze rozumiem kartą mBanku musiał bym wydać 2000PLN?? czyli 1000m-c?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No stety lub niestety tak :P

      Usuń
    2. Ja pieprze, jak by nie mogli dać 200 PLN normalnie jak AliorSync... dlatego tam nie mam konta, dla mnie to bank dla wydawaczy :/

      Usuń
  4. Btw. 1000 to może i czasami idzie, ale razem z opłatami, zakupami na targu itd. :/ a jak kartą to zapłacić np. za mieszkanie 307 PLN ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasami ciężko jest tyle wydać. No ale jakbyś planował jakiś większy zakup to może się to opłacać. :)

      No i można też jakieś zakupy na zapas zrobić, piwko na wakacje, papierosy, jakieś proszki do prania, wódkę, jakąś spożywkę, która się nie psuję :)

      Usuń
    2. Alkoholu nie piję, rysa po kulturystyce 2lata, papierosy sam kręcę / teraz zamierzam e-papierosa kupić, rodzic rzadko pranie robi, wódki nie piję, lodówka już jest pełna od AliorSync (rodzic swoje wydał). Tak naprawdę, wlazłem do sklepu i to nie dla mnie. Musiał bym 3 konsole kupić albo TV w MediaMarkt a na razie mi się nie śpieszy. Zresztą ceny w tym są tak płynnie, że 200PLN różnicy nie robi np. monitor 3D 24" PS Sony staniał z 499$ na 799zł na eBayu od końca kwietnia. Także nie skorzystałem. Na jedzenie w 2 osoby wydajemy 200-300PLN max m-c i 20-35% nie da się zrobić kartą.

      Usuń