piątek, 18 maja 2012

Raiffeisen Bank i 200zł, do trzech razy sztuka

Po raz kolejny na portalu zakupów grupowych pojawiła się oferta Raiffeisen Banku, dzięki której możemy otrzymać 200zł premii za otwarcie konta osobistego Comfort Direct. Tym razem promocja znajduje się na portalu Gruper i kupon, który umożliwia skorzystanie z niej można dostać za darmo.


Oferta ta nie różni się od wcześniej przeze mnie opisywanych na blogu. Zachęcam do zapoznania się z poprzednimi postami na ten temat, a także z komentarzami czytelników pod nimi:

Raiffeisen Bank i Gruper dają 200zł za otwarcie konta (30/03/2012)
Raiffeisen Bank daje 200zł po raz drugi (21/04/2012)

Warto zauważyć, że nie trzeba aktywować karty i dzięki temu nie ponosimy dodatkowych kosztów, a premia i tak zostanie dodana na nasze konto. Jeśli jednak ktoś zdecyduje się na kartę to trzeba z nią uważać, ponieważ wiąże się ona z dodatkowymi opłatami.



Link do oferty: Raiffeisen Bank i Gruper
Regulamin: Regulamin promocji

Według mnie jest to dość ciekawa oferta z warunkami, które nie są trudne do spełnienia co wydaje mi się, że mogą potwierdzić osoby, które już z niej skorzystały.

Chciałem wszystkich zachęcić do subskrypcji bloga poprzez RSS znajdujące się po prawej stronie bloga u góry. Pozwoli Wam to na bycie na bieżąco z wszystkimi postami umieszczanymi przeze mnie na tym blogu. W szczególności jednak zapraszam na profil bloga na facebooku. Zamieszczam tam informację o wszystkich postach, a dodatkowo informuję o ofertach, które są ograniczone czasowo. Zamieszczać tam będę też oferty opisywane przez inne blogi, a także swoje prywatne porady na temat rynków finansowych.
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

27 komentarzy:

  1. Czekam, czekam... kiedy ten link do wniosku o konto przyjdzie na maila? Bo na kuponie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. W ciągu kilkunastu godzin powinny przyjść 2 mejle, w 1 regulamin promocji, a w drugim link do założenie konta. Wygląda to tak:
    "Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyliście Państwo ofertę Raiffeisen
    Bank Polska S.A. zaprezentowaną w serwisie Gruper pl. Jesteśmy
    przekonani, że z zadowoleniem załatwią Państwo wszystkie sprawy i
    formalności.

    Prosimy złożyć wniosek o konto osobiste klikając tutaj."

    Trzeba te kilkanaście godzin czasami odczekać, a jak już tyle czekałeś to może mają jakieś problemy, ale jak coś to po weekendzie powinni wszystko naprawić. Można też jeszcze szybko drugi kupon kupić. No i sprawdź folder ze spamem, bo przy wysyłaniu kilku wiadomości mogło to tam wpaść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dokładny opis, doczekałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy, dodatkowo przypominam, że wniosek o konto z tego grupera trzeba złożyć do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od 1 czerwca opłata za obsługę karty zostanie podniesiona do 4 zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Konto założyłem w kwietniu, warunki czyli przelew 1000 zł i mobilny bank(przelew 2x po 200 zł) zrobiłem w maju a premii dalej nie ma...pisać reklamację czy jeszcze poczekać?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tez niestety echo...może celowo opóźniają wypłatę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja złożyłem reklamację, ponieważ dowiedziałem się, ze pieniądze powinny być wypłacone do 10 dnia miesiąca:

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że jeśli spełnił Pan warunki promocji w maju, to
    wypłata premii nastąpi do 10 czerwca.

    Mamy nadzieję, że powyższe informacje będą dla Pana pomocne. W razie
    dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji.
    Z poważaniem,
    Bartosz Kucharski
    Centrum Obsługi Klienta
    Raiffeisen Bank Polska S.A.
    Tel. 801 180 801
    Tel. +48 22 549 99 99
    moje.pytania@raiffeisen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście premii nie mam, odpowiedzi na reklamację również. Choć zastrzegają sobie miesiąc na odpowiedź na reklamację :( Żenujący jest ten bank...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja musiałem 2 razy wybrać się do oddziału bo nie mogli wydrukować umowy, straciłem 2 godziny no ale przynajmniej przeprosili :> niemniej już wiedziałem że z tym bankiem nie chcę mieć do czynienia na dłużej...ale co robić w sprawie tej premii? może źle zinterpretowałem umowę i powinienem przelać ten 1000 zł w kwietniu i maju a nie maju i czerwcu? wychodzi na to, że jednak gdzieś popełniłem błąd albo R chce kogoś zrobić w konia...

    OdpowiedzUsuń
  11. No chyba jeszcze nikt nie otrzymał premii za maj. Miejmy nadzieję, że niedługo się wszystko wyjaśni i jakby ktoś otrzymał premię za maj, to proszę dać znać.

    OdpowiedzUsuń
  12. w dniu dzisiejszym przelali premię :) wyczekali ale jednak kasę dali ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie otrzymałem premii. Odnośnie tych przelewów mobilnych, wymagane są dwa w każdym miesiącu; czy po jednym w każdym z nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno wystarczy jeden, ale ja pro forma robiłem po dwa.

      Usuń
  14. Potwierdzam...ja też właśnie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja dziewczyna też nie dostała jeszcze kasy, więc będę obserwował na bieżąco co się dzieje.

    A tym co dostali to zazdroszczę i gratuluję cierpliwości. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Założyłem to konto korzystając z promocji na groupon, a teraz zapowiada się podwyżka opłat za posiadanie karty. Czy mogę ją zdezaktywować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywna karta nie jest wymagana do otrzymania premii w tej promocji.

      Usuń
  17. Wielka Lipa!
    Właśnie złożyłem reklamację w Raifaisenie. Założyłem konto z kuponu, wypełniłem warunki już w maju i czerwcu. Do końca czerwca powinna mi wpłynąć pierwsza 100 zł a tu NIC. Dzwoniłem kilka razy - zlew. Aż złożyłem reklamację... zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłem dzisiaj to samo. Zobaczymy jaki będzie odzew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja otrzymałem taką odpowiedź:

      "Szanowny Panie,

      Dziękujemy za Pańskie zgłoszenie.

      Informujemy, że zgodnie z regulaminem Promocji premie dla uczestników mają
      być wypłacone "w dwóch kolejnych miesiącach kalendarzowych (po 100 zł w
      każdym), w których zostaną spełnione warunki Promocji wskazane w §6, jednak
      nie później niż do dn. 31.08.2012 r. Każdemu Uczestnikowi przysługuje nie
      więcej niż jedna Premia w wysokości 200 zł".
      W związku z powyższym zapisem Bank ma obowiązek wypłacić premię do końca
      sierpnia 2012 i wypłata może być zrealizowana w dwóch kolejnych miesiącach
      bądź jednorazowo.

      Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się wystarczające. W przypadku
      dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt."

      Usuń
    2. Sami łamią regulamin, który piszą. Nigdzie nie jest napisane, że mogą wypłacić w jednorazowej transzy. Po drugie kluczowe jest tu sformułowanie "w których zostaną spełnione warunki", więc jeżeli w maju został spełniony warunek to w maju powinna być premia. Kropka. A zapis nie później niż do dnia 31.08.2012 r. oznacza ni mniej ni więcej datę graniczną promocji. Jeżeli ja również dostanę taką odpowiedź od banku na moją reklamację, składam pismo do KNF i UOKiK.
      Aha i jeszcze jedno, niech każdy sprawdzi w której edycji promocji brał udział i jaki był wtedy regulamin. Bo jedni mają do 31 lipca inni 31 sierpnia, a jeszcze inni, tak jak ja, do 31 września.
      Ten bank to jakiś cyrk.

      Usuń
  19. Ja dzisiaj dostałem cała premię 200 zł. Brałem udział w 3 edycji promocji. Warunki otrzymania premii spełniłem w maju i czerwcu.
    Składałem reklamację w banku powołując się na złamanie punktu 5 regulaminu.
    Nie wiem czy na pozytywne i szybkie rozpatrzenie reklamacji miało wpływ to, że korzystam z karty i robię nią zakupy na kilkaset złotych. miesięcznie. W każdym razie premię dostałem i idę ja wydać na jakąś dobrą kolację :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też po reklamacji dostałem 200 zł, ale za to że w ogóle musiałem składać reklamację, dziś idę zamknąć rachunek. Cyrk nie bank.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  21. Również otrzymałem premię 2 raz 100 zł czyli formalnie wszystko w porządku i wywiązali się z umowy :) Duży plus dla R :)

    Niestety to, że miałem aż takie problemy z głupim podpisaniem umowy spowoduje, że jutro idę zamknąć konto...jakaś kara musi być a obiecałem to sobie w duchu siedząc godzinę w oddziale :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciesze się, że wszystko się wyjaśnia i dostajecie należne premie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie premie były, mam inne pytanie czy to konto trzaba trzymać rok czasu? Czy to był warunek następnych edycji bo nie widzę nic w regulaminie.

    OdpowiedzUsuń