wtorek, 18 grudnia 2012

Meritum Bank 100zł za otwarcie konta przez facebooka

Na Facebooku pojawiła się właśnie wiadomość, że Meritum Bank przygotował dla swoich fanów na facebooku aplikacje, dzięki której będzie można założyć Konto Zarabiające i otrzymać premię w wysokości 100zł.
 Premia zostanie przyznana dla pierwszego 1000 osób, które skorzystają z promocji.

Żeby otrzymać premię 100zł należy spełnić poniższe warunki:
- polubić profil Meritum Banku na facebooku
- do 14 marca złożyć wniosek o Konto Zarabiające, podając w nim numer wygenerowany przez aplikację na facebooku
- łączne wpływy na konto w ciągu 3 miesięcy od złożenia wniosku wyniosą 1000zł
- w ciągu 3 miesięcy od złożenia wniosku o Konto Zarabiające należy dokonać transakcji bezgotówoej kartą wydaną do konta

Do czasu otrzymania premii nie można złożyć wniosku o zamknięcie konta. Wypłata nagrody nastąpi jednorazowo w ciągu 15 dni od spełniania warunków jej otrzymania.

Profil Meritum Banku na facebooku:
Meritum Bank Facebook

Link do aplikacji:
Aplikacja 100zł od Meritum na facebooku

Regulamin promocji:
Regulamin promocji pod nazwą „Konto ze stówką na Facebooku”

Sam niestety nie skorzystam z oferty, ponieważ jestem już klientem Meritum Banku, ale Was serdecznie zachęcam do skorzystania. W kolejnym poście opiszę dokładnie Konto Zarabiające. Teraz zalecam przede wszystkim polubienie Meritum Banku na Facebooku i wygenerowanie sobie kodu promocyjnego, który później umożliwi skorzystanie z oferty.

30 komentarzy:

  1. Jeżeli złożę wniosek dzisiaj, to sformułowanie ,,3 miesięcy od złożenia wniosku" oznacza do końca lutego, do końca marca czy może do 17 marca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moim zdaniem do 18 marca, ale lepiej to po prostu zrobić jak najszybciej, żeby nie było żadnych wątpliwości. Poza tym im szybciej spełnisz warunki tym szybciej dostaniesz stówkę.

      Usuń
  2. Mam numer referencyjny XXX/20121218/5XX To oznacza, iż jestem 5XXty? i otrzymam 100zł premii? Jakie macie numery?

    OdpowiedzUsuń
  3. XXX/20121218/6XX, założyłem konto teraz. Wygląda na to, że jest to 6XX numer danego dnia (data w środku), więc myślę, że obaj się złapiemy. Trochę lipa, powinien być monit na stronie, czy pula jest wyczerpana, ewentualnie, ile jeszcze zostało wolnych miejsc.

    Konto chciałem założyć tak, czy siak, ponieważ dużo tankuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już otwarte numer 5XX. Czyli myślę właśnie, że to liczba wniosków z FB, która dobije do 999 i zamkną ofertę :) Mam nadzieje, że 100zł się załapałem.

      Usuń
  4. To znowu ja (6XX).

    "Wypłata nagrody nastąpi jednorazowo w ciągu 15 dni od spełniania warunków jej otrzymania."

    Jeśli dziś założę konto, przeleję tam 1000 zł, w przerwie między świętami a Sylwestrem dostanę kartę i kupię paliwo, to w połowie stycznia dostanę 100zł premii, ja to tak rozumiem. Wszystkie warunki będę miał spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  5. czy zamknięcie konta w Meritum Bank jest bezpłatne ?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ktoś miał zamiar założyć to warto próbować, a tak specjalnie dla niepewnej stówki to raczej nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie lecę na tego typu promocję - za dużo pamiętania i szarpania się z bankami przy zamykaniu konta dla tej stówki. Ale tak jak zauważył Anonimowy wyżej, jak ktoś chciał sobie założyć, to ciekawa oferta.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Rafał, co do szarpania się z bankami, to tylko okazja na niezły zarobek, bo możesz żądać zadośćuczynienia za napotkane "szarpane" problemy jak np. złe potraktowanie itd. Przynajmniej w teorii. Do dyspozycji jest też UOKiK.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamknąłem konto w Meritum 6.12. Czy mogę startowac w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i to lepiej szybko bo może być już po ptokach. O ile do 13.12 twoje konto zostało definitywnie zamknięte, a nie np. 30 dni okresu wypowiedzenia. Pewnie i tak pozostanie Ci reklamacja bo autor bloga miał podobną akcję :)

      Usuń
  10. Można zamknąć konto zdalnie? Leży nie używane, a miałem zamknąć, teraz załaał bym sie na 100ke :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajnie, ale mailo byc w 15 min a wisi od wczoraj jako przekazane do realizacji; przelew z innego banku wykonany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź sesje wychodzące i przychodzące. Ja uprzedziłem fakty i wykonałem E-przelew bo szedł natychmiastowo. A 15minut to ściema, miałem problemy, dobrze, że robiłem screeny bo przy e-przelewie wywaliło mi błąd a potem nie dało się wrócić. Ogólnie te filmiki itd. ,że szybko i łatwo to ściema. Można tak niby, ale kto obeznany w temacie nie robi screenów, zwłaszcza by mieć potem do reklamacji...

      Usuń
  12. Mi też wisi od-wczoraj, mimo, że dokonałem e-przelewu (15 min!?)... Ciekawę, czy się załapię przez tę opieszałość...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jaja - rano dostałem dane dostępowe, zalogowałem się, zobaczyłem co i jak, wylogowałem, a teraz nie mogę się już zalogować... Ma ktoś podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wczoraj wywalało bez powodu. Ja tam się boje przelać 1000zł!!

      Usuń
  14. 15 minut to ściema. Dzisiaj poprosiłem o anulowanie wniosku. Stwierdziłem, że nie chce mi się pilnować kolejnego poletka. Wot starzeje się

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy można zrezygnować z ubezpieczenia karty debetowej?

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz więcej banków wprowadza takie promocje - pierwszy był Alior, teraz WBK i Meritum. Żyć nie umierać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mało naliczyłaś bo ja od TyiSync zarobiłem już 1950zł. Brakuje Ci m.in. mBanku, BPH, ING, Inteligo, Raiffeisen, City...
      Teraz SKOK "Nike" daje 100zł, warto prześwietlić co to jest za twór a autor bloga śpi. Przepadła nam też oferta na MyDeal i CITEAM od CityH i mBanku.

      Usuń
  17. Dziękuję za informację że można otworzyć konto przez Facebooka. Do tej pory nie mam konta w banku w Polsce bo zawsze chcą żebym był osobiście. Przecież nie będę jechał do Polski tylko po to żeby otworzyć konto. W końcu to są moje pieniądze i bank powinien ułatwiać otwarcie konta, bona tym robi dużo więcej zysków.
    Tym bardziej jest odwrotnie, chcą ci utrudnić życie, nie rozumiem tych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak jest napisane w regulaminie promocji „ […] łączne wpływy na Konto w okresie 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku o otwarcie Konta wyniosą min. 1000 zł”. Chodzi o to aby środki w wysokości podanej w regulaminie znalazły się na koncie. Długość ich przetrzymywania nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. czy konto w Meritum można zamknąć zdalnie, np. przez telefon, internet albo listownie? czy trzeba się fatygować do oddziału?

    OdpowiedzUsuń
  20. No właśnie- jak zamknąc?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń