sobota, 8 września 2012

Statystyki bloga wakacje

Zakończyły się wakacje, więc czas na dawno nie widziane statystyki bloga. W czasie wakacji miałem kilka wyjazdów, przez które zmniejszyła się trochę liczba pisanych postów. Z tego powodu nie opublikowałem także statystyk lipcowych i postanowiłem je połączyć z podsumowaniem sierpnia. Na szczęście nie wpłynęło to źle na wyświetlenia mojego bloga, który w lipcu odnotował kolejny rekord liczby wyświetleń.



Liczba wyświetleń w lipcu wyniosła 15'939, a w sierpniu nieznacznie spadła, żeby wynieść 12'881.

Co do najpopularniejszych tematów, to były to po raz kolejny posty na temat banku Alior Sync. W ciągu okresu wakacyjnego najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe także dotyczyły banku Alior Sync.

Najwięcej odwołań było oczywiście z google. W samym sierpniu było ich ponad 4'000.

Jeśli chodzi o strefę blogową to najwięcej czytelników zawitało na mojego bloga poprzez blogi:
Polak potrafi
Regularne oszczędzanie
Blogi finansowe. Agregator blogów finansowych

Chciałbym serdecznie podziękować tym autorom za współpracę i jestem przekonany, że warto odwiedzić ich strony, ponieważ można tam znaleźć wiele ciekawych treści.

Kolejnym tematem, który sprawił mi dużą satysfakcję jest rosnąca liczba osób lubiących profil mojego bloga na facebooku. W wakacje polubiło go 27 nowych osób. Jeśli chcesz być na bieżąco z postami na blogu, a także otrzymywać różne ciekawostki (ostatnio oprocentowanie lokaty w Meritum o prawie 2% wyższe niż reklamowane) to zapraszam do polubienia:
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

Poprzez RSS bloga subskrybowało na koniec sierpnia 50 osób. Na koniec czerwca były to 22 osoby, więc mamy tu ponad 2-krotny wzrost.

W okresie wakacyjnym powstało także ponad 300 komentarzy. Dziękuje Wam wszystkim za pisanie pod moimi postami, ponieważ dzięki temu ja także dużo się dowiaduję. Czasami materiał z komentarzy jest bardziej wartościowy niż moje posty, bo pokazuje też jak wyglądają kontakty z bankami z innej perspektywy. Zachęcam Was zatem do udzielania się w komentarzach i do czytania ich.

Na koniec chciałbym Was zaprosić na nowo powstałego bloga Michała z Jak oszczędzać pieniądze, można tam przeczytać naprawdę ciekawe posty. Każdy artykuł u Michała to porządna dawka informacji, oparta prawdziwymi danymi z jego życia. Naprawdę polecam wszystkim zapoznanie się z tym blogiem.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. NeoBank znów rozdaje po 100zł http://www.neobank.pl/aktualnosci.wbd?id=2026432922

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ruchu - i na blogu, i na FB. Przydałoby się tylko połączyć ze sobą oba serwisy...

    OdpowiedzUsuń
  4. http://gruper.pl/x.php/1,27493/Cala-Polska-Citibank-Karta-Kredytowa-Citibank-World-MasterCard-wraz-z-rocznym-zwolnieniem-z-oplat-i-100-zl-Premii.html

    OdpowiedzUsuń