poniedziałek, 3 września 2012

Portfel blogowy 08/2012

Minął kolejny miesiąc, więc czas na kolejne podsumowanie portfela blogowego.

Poprzednie podsumowanie miesiąca można znaleźć tutaj:
Portfel blogowy 07/2012 całkowita zmiana


 Sierpień jest z pewnością najciekawszych miesiącem pod względem przychodów z bloga, ponieważ otrzymałem nagrodę za konkurs Ty i Sync w postaci notebooka MacBook Air 13'. Nie będę go przeliczał na pieniądze ale dopiszę go do modemu, który otrzymałem z Deutsche Banku oraz do internetu Aero2 o których wspominałem w poprzednim wpisie.

Co do zwrotów za wydatki poniesione kartami, to w sierpniu otrzymałem zwroty za transakcje lipcowe:
- Bank Millennium i jego Dobre Konto: 50zł
- AS zwrot 5%: 68,71zł

Co razem za sierpień daje: 118,71zł

Stan portfela blogowego w poprzednim miesiącu: 575,32

Co razem daje nam aktualny stan: 694,03zł

Wrzesień zapowiada się także ciekawie, bo pomimo tego, że w sierpniu mało płaciłem kartą z AS, to zwrot z Dobrego Konta powinien wynieść około 50zł. Do tego powinny przyjść premię za otwarcie konta w Meritum Banku oraz w BPH.  


Zachęcam do subskrypcji bloga poprzez RSS znajdujące się u góry po prawej stronie. Pozwoli Wam to być na bieżąco z wszystkimi postami umieszczanymi przeze mnie na tym blogu. W szczególności jednak zapraszam na profil bloga na facebooku. Zamieszczam tam informacje o wszystkich postach, a dodatkowo informuję o ofertach, które są ograniczone czasowo. Zamieszczać tam będę też oferty opisywane przez inne blogi, a także swoje prywatne porady na temat rynków finansowych.
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz