sobota, 31 marca 2012

Deutsche Bank oraz modem - podsumowanie, nowa promocja + 8,1%

Dwa tygodnie temu otrzymałem modem z promocji Deutsche Banku, więc czas na małe podsumowanie.
W internecie już kilka razy pojawiły się informacje o tym, że grudniowa promocja Deutsche Banku i Play już się zakończyła. tak samo stało się w moim przypadku. W połowie marca otrzymałem paczkę od kuriera, a w niej modem oraz zestaw startowy Play.

Ciesze się, że Deutsche Bank pomimo wielu problemów z dostępnością modemów stanął na wysokości zadania i dostarczył mi modem. Każdemu chętnemu na korzystanie z ofert DB mogę ich całkowicie polecić.

Od 3 tygodni dostępna jest nowa promocja Deutsche Banku. Tym razem otrzymać można bezprzewodowy głośnik o rynkowej wartości 160zł. Warunki otrzymania głośnika są podobne jak w przypadku modemu, więc można o nich poczytać w moim poście:
Deutsche Bank + modem Play
lub na stronie internetowej Deutsche Banku:
klik

A najbardziej dla mnie interesującą wiadomością jest to, że konto oszczędnościowe w Deutsche Banku dalej oferuje 8,1% brutto (wcześniej reklamowane jako 10% i opisywane przeze mnie tutaj:
Deutsche Bank wciąż 10%

Pomimo tego, że teraz z naszych odsetek jest pobierany podatek Belki to i tak jest to jedna z najciekawszych ofert na rynku i wszyscy, którzy założyli konto w Deutsche Banku mogą być z tego teraz bardzo zadowoleni.

Serdecznie zapraszam na facebook'owy profil bloga:
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

17 komentarzy:

  1. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  3. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj pewnie oferta wygląda dużo gorzej

    OdpowiedzUsuń
  6. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto przeczytać, bo bardzo to ułatwi funkcjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł. Warto było go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra porcja wiedzy, bardzo interesujący blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń