sobota, 31 marca 2012

Deutsche Bank oraz modem - podsumowanie, nowa promocja + 8,1%

Dwa tygodnie temu otrzymałem modem z promocji Deutsche Banku, więc czas na małe podsumowanie.
W internecie już kilka razy pojawiły się informacje o tym, że grudniowa promocja Deutsche Banku i Play już się zakończyła. tak samo stało się w moim przypadku. W połowie marca otrzymałem paczkę od kuriera, a w niej modem oraz zestaw startowy Play.

Ciesze się, że Deutsche Bank pomimo wielu problemów z dostępnością modemów stanął na wysokości zadania i dostarczył mi modem. Każdemu chętnemu na korzystanie z ofert DB mogę ich całkowicie polecić.

Od 3 tygodni dostępna jest nowa promocja Deutsche Banku. Tym razem otrzymać można bezprzewodowy głośnik o rynkowej wartości 160zł. Warunki otrzymania głośnika są podobne jak w przypadku modemu, więc można o nich poczytać w moim poście:
Deutsche Bank + modem Play
lub na stronie internetowej Deutsche Banku:
klik

A najbardziej dla mnie interesującą wiadomością jest to, że konto oszczędnościowe w Deutsche Banku dalej oferuje 8,1% brutto (wcześniej reklamowane jako 10% i opisywane przeze mnie tutaj:
Deutsche Bank wciąż 10%

Pomimo tego, że teraz z naszych odsetek jest pobierany podatek Belki to i tak jest to jedna z najciekawszych ofert na rynku i wszyscy, którzy założyli konto w Deutsche Banku mogą być z tego teraz bardzo zadowoleni.

Serdecznie zapraszam na facebook'owy profil bloga:
xamriks.blogspot.com - Finanse dla wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz