piątek, 2 marca 2012

Deutsche Bank wciąż 10%

Dzisiaj krótka notka na temat promocyjnego oprocentowania konta w Deutsche Banku. Całość opisywałem 3 miesiące temu tutaj: Deutsche Bank + modem Play

Promocyjne oprocentowanie miało się zakończyć 28 lutego. Na szczęście nie wypłaciłem pieniędzy z konta oszczędnościowego tego dnia i zauważyłem, że odsetki w marcu wcale się nie zmieniły. No i wiadomość o tym, że tak się dzieję pojawiła się na stronie internetowej Deutsche Banku, więc nie jest to pomyłka. Nie wiadomo tylko na jak długo to korzystne oprocentowanie będzie dostępne dla klientów. Link do ogłoszenia na stronie banku: klik

Jest to na pewno bardzo dobra wiadomość dla osób posiadających oszczędności w DB i na pewno wpływa dobrze na wizerunek banku, który ma małe problemy z czasowym dostarczeniem modemów Play, które były także do zdobycia przy otwieraniu konta w Deutsche Banku. Osoby, które brały udział w promocji listopadowej powinny otrzymać modemy do 12 marca.


Ja sam brałem udział w promocji grudniowej, warunki wszystkie chyba spełniłem, a dostałem tylko krótkiego mejla od Deutsche Banku, którego treść pokrywa się dokładnie z ogłoszeniem dostępnym na stronie banku: klik2

1 komentarz:

  1. Tych modemów za dużo rozdają, ciężko je kupić w inny sposób jak poprzez allegro od osób które je odsprzedają. Z tym oprocentowaniem to faktycznie miła niespodzianka, ciekawe na ile zamierzona a na ile tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń